Minden társkeresőnek korlátlanul írhatsz levelet, a fotókat teljes méretben tekintheted meg, megnézheted kik láttak és kedveltek.
Előfizetési csomag vásárlása nélkül a neked írt üzenetet csak akkor tudod megtekinteni, ha pontoztad már az adott társkeresőt.
Gyakori kérdések
Alább összegyűjtöttük Neked a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat témakörönként,
funkciónként rendezve. Legtöbb kérdésedre itt gyorsan választ találsz, ha mégsem, akkor
keresd az Ügyfélszolgálatot.
Előfizetés
Miért jó, ha előfizetésem van?
Mit tegyek, ha nem sikerül bankkártyával fizetnem?
A magyar bankrendszerben bevezetésre került a "3D Secure" rendszer, aminek a célja az online fizetések még biztonságosabbá tétele. Számos banknál a bankkártyás fizetés esetén az SMS-kód beírása helyett a bank telefonos alkalmazásán keresztül kell jóváhagyni a vásárlást.
Ehhez természetesen le kell tölteni (vagy frissíteni) és használni kell a saját bankod alkalmazását.
A legtöbb banki alkalmazás telefonon értesíti az ügyfeleit a jóváhagyásra váró tranzakciókról, de előfordulhat, hogy értesítés hiányában magadtól kell megtalálni a "jóváhagyásra váró tranzakciók" listáját a bank alkalmazásában.
Ha a fentiek miatt nem sikerült megvenned az előfizetésim csomagot, akkor kérjük, próbálkozz újra az előfizetéssel.
Ha továbbra sem sikerül a tranzakció visszaigazolása, akkor érdemes a számlavezető bankod honlapján tájékozódni az esetleges változásokról, vagy segítséget kérni a bank ügyfélszolgálatától.
Ehhez természetesen le kell tölteni (vagy frissíteni) és használni kell a saját bankod alkalmazását.
A legtöbb banki alkalmazás telefonon értesíti az ügyfeleit a jóváhagyásra váró tranzakciókról, de előfordulhat, hogy értesítés hiányában magadtól kell megtalálni a "jóváhagyásra váró tranzakciók" listáját a bank alkalmazásában.
Ha a fentiek miatt nem sikerült megvenned az előfizetésim csomagot, akkor kérjük, próbálkozz újra az előfizetéssel.
Ha továbbra sem sikerül a tranzakció visszaigazolása, akkor érdemes a számlavezető bankod honlapján tájékozódni az esetleges változásokról, vagy segítséget kérni a bank ügyfélszolgálatától.
Mi az a megújuló előfizetés?
A megújuló előfizetés azt jelenti, hogy az előfizetési folyamaton elég egyszer végig menni. A rendszerünk innentől kezdve az előfizetési periódusoknak megfelelően, a lejáratkor automatikusan levonja a következő periódus összegét.
Hogyan mondhatom le a megújulást?
A megújulás lemondását az Előfizetés menüpont alatt tudod kezdeményezni, legkésőbb a lejáratot megelőző 24 órával. Megújuló előfizetés esetén az itt látható tájékoztató szövegben találod a kikapcsolásra vonatkozó hivatkozást. Erre kattintva tudod lemondani a megújulást.
Profil
Hogy tudok fotót feltölteni az adatlapomra?
Fényképet a Profilom/Fotóim menüpont alatt tudsz feltölteni. A menüponton belül a Fotó feltöltése gombra kell kattintanod. Ezután tudod kiválasztani, hogy mely képeket szeretnéd feltölteni. A Ctrl lenyomásával több fájlt is kiválaszthatsz. Ha a feltöltött képet mégsem szeretnéd megtartani a beállításokra kattintva a kép alatt tudod törölni a fotót. Ha a kép megjelenését szeretnéd szerkeszteni, ezt is meg tudod tenni a feltöltést követően. Nagyítani és kicsinyíteni is tudod a képet, illetve mozgatni/forgatni a megfelelő megjelenésig.
Mennyi idő, amíg elfogadják az általam írt szöveget, vagy feltöltött fotókat?
A feltöltött szöveges tartalmakat, valamint fotókat minden estben 24 órán belül nézzük át az ÁSZF-ünk szabályozása alapján és fogadjuk el, amennyiben megfelel az előírtaknak, hétvégi időszakban és ünnepnapokon előfordulhat hosszabb várakozási idő.
Hogyan tudom törölni az adatlapomat?
Adatlapodat a Beállításaim menüpont alatt tudod törölni, az oldal alján lévő hivatkozásra kattintva.
Ügyfélszolgálat
RichLove.hu ügyfélszolgálat
ugyfelszolgalat@richlove.hu
Munkatársunk 24 órán belül válaszol az általad megadott
e-mail címre. A hétvégi időszakban és ünnepnapokon a válaszadás
hosszabb időt is igénybe vehet.